[Driftstörning] Programvaror från AutoDesk kommer att sluta fungera ons 23 nov

Aidin Fanni aidin.fanni at chalmers.se
Tis Nov 22 16:30:10 CET 2011


Hej

Samtliga programvaror från AutoDesk kommer att sluta fungera från den 23 november på Chalmers.
Anledningen är att leverantören AutoDesk inte har lyckats skicka nya licensfiler, de har interna problem. Programvaror som berörs :

AutoCAD
Autodesk Inventor Pro
AutoDesk 3Dstudio MAX
Autodesk Alias Studio
Autodesk Ecotect
Autodesk Inventor Publisher
AutoDesk Maya
AutoDesk Revit Architecture
Autodesk Revit version MEP
Autodesk Revit version Structure
Autodesk sketchbook designer
AutoDesk VIZ

Vi har daglig kontakt med en underleverantör som försöker åtgärda problemet.
Vi tror att problemet kommer att lösas imorgon under dagen men väntar på mer information från leverantören.

Aidin Fanni
System Administrator

ITS
Chalmers University of Technology
SE-412 96 Göteborg, Sweden
Tel +46(0)31-772 6602, mobile +46(0)76-101 05 24
Fax +46(0)31-772 8680
www.chalmers.se<http://www.chalmers.se/>
E-mail: aidin.fanni at chalmers.se<mailto:aidin.fanni at chalmers.se>

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: http://lists.chalmers.se/pipermail/driftstorning/attachments/20111122/54a0c8d7/attachment.html


More information about the driftstorning mailing list