[Driftstö rning] Inget kylvatten på Chalmers Gibraltar / Cooling systems lack water

Gunnar Lindberg lindberg at cdg.chalmers.se
Mon Jan 16 11:59:41 CET 2006

Jag kom tillbaka från en runda där jag hade återställt från reservkyl
i våra båda komm-rum och då hade det droppat in ett mail till om
samma problem; lite konfunderad blev jag...

En fundering/ett förslag:

    Man kanske ska fylla i ett datum i texten också och inte bara
    lita på det Date som antagligen sätts av mail-systemet, men
    som både kan bli satt fel och som folk kan missa (jag gjorde).

Den här gången var det tydligen moderering som var problemet, en annan
gång kan det ju vara inblandade datorer som hinner gå ner innan man
får iväg brevet. I båda fallen är det lite konfunderande när brevet
till sist kommer iväg och man får det i efterhand.

	Gunnar