[Driftstörning] Inget kylvatten på Chalmers Gibraltar / Cooling systems lack water

Fredrik Mellström traal at chalmers.se
Mon Jan 16 10:59:53 CET 2006

Ingvar Gustavsson wrote, On 01/16/2006 08:40 AM:
> Ett intressant fenomen har uppstått med maillistorna! Hur kan det komma
> sig att detta mail skickat till listan "Driftstörningar" 13/1 kl 17:40
> kom fram förs nu 16/1 kl 08:30, när mailet som sänts via listan
> "ITpersonal"  13/1 kl 17:52?

Det beror på att Driftstörningar är modererad, och ingen moderator
fanns tillgänglig i fredags kväll för att släppa igenom
meddelandet.  När jag märkte det skickade jag även till
IT-personal, eftersom jag visste att brevet då skulle komma fram
direkt.

Om det är bra att man inte kan meddela organisationen om
driftstörningar utanför ordinarie arbetstid är väl en annan fråga.
  :-)

//traal

--
Fredrik Mellström <traal at medic.chalmers.se>