[Driftstörning] Problem med Ladok-import till Chalmers
Fredrik Mellström
traal at chalmers.se
Tors Jan 7 15:52:25 CET 2021
Hej!
Problemet är löst nu, och Ladokimporten håller på att jobba ifatt det som har hänt under tiden den stod stilla. Allting borde fungera normalt igen senast imorgon bitti.
This problem is solved now, and the Ladok import is catching up with events that happened while it was stopped.
Everything should be back to normal before tomorrow morning.
Fredrik Mellström
On 2021-01-07, 12:42, "driftstorning on behalf of Fredrik Mellström" <driftstorning-bounces at lists.chalmers.se on behalf of traal at chalmers.se> wrote:
(Translation in English below.)
Hej!
Det är problem med importen av studiedata från Ladok till Chalmers. Tyvärr står importen stilla sedan 22:a december, och Chalmers IT-tjänster innehåller därför inte aktuella data. Vi försöker lösa problemet så snart vi kan.
För att se aktuella data om studenter under tiden det är problem, titta direkt i Ladok.
Detta drabbar bland annat:
- PDB (och alla tjänster som är beroende av PDB)
- L3data
- Gamla Studieportalen (Kursval)
Hi,
Right now there are problems with importing student data from Ladok to Chalmers IT services. We are trying to fix it as soon as we can.
To see current student data, look directly in Ladok.
This affects, among other things:
- PDB (and all services that depend on PDB)
- L3data
- The old Study portal (course selection).
Med vänlig hälsning / Kind Regards
Chalmers Servicedesk, IT-avdelningen
Fredrik Mellström
WEB: http://www.chalmers.se/its
E-mail: support at chalmers.se
Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
_______________________________________________
driftstorning mailing list
driftstorning at lists.chalmers.se
https://lists.chalmers.se/mailman/listinfo/driftstorning
More information about the driftstorning
mailing list