[Driftstörning] Arbete med ÄHS i helgen (21-22 apr)

Fredrik Mellström traal at chalmers.se
Mon Apr 23 07:50:43 CEST 2018

(Translation in English below.)

Hej!

Arbetet med ÄHS är slutfört, och applikationen är igång sedan kl 07:30 idag.

Allt verkar funka ännu så länge, men vänligen rapportera eventuella
problem till IT-support.  Tack!

Hi,

We have finished maintenance for ÄHS, and the service is up again since
7.30 A.M. today.

Everything seems to work, but please report any problems to IT Support.
Thanks!

Med vänlig hälsning / Kind Regards
IT-support, Chalmers IT-avdelning / IT Office
Fredrik Mellström
WEB: http://www.chalmers.se/its
E-mail: support at chalmers.se
Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
Blogg: http://www.chalmers.se/driftinfo
Facebook: http://www.facebook.com/chalmers.servicedesk
Twitter: http://twitter.com/chalmers_its