[Driftstörning]ÄHS down (service.portal.chalmers.se)

Patrik Pettersson patrik.pettersson at chalmers.se
Ons Aug 16 08:37:50 CEST 2017


Hej

Tjänsten är åter i drift.

On 08/16/2017 07:23 AM, Hasse S G Freij wrote:
> In english below
> 
> 
> Ärendehanteringssystemet service.portal.chalmers.se är just nu 
> ofungerande, man får 500 Internal Server Error om man försöker använda 
> systemet.
> Vi hoppas få igång det så snart som möjligt, men kan ännu inte ge någon 
> uppskattning om hur lång tid det kommer att ta. Gissningsvis är vi uppe 
> igen före 09.00
> Email/ärenden skickade till systemet kommer att ligga i kö tills 
> systemet är uppe igen
> 
> Our service ticket request system (ÄHS) is not working this morning, it 
> gives 500 Internal Server Error if you try to access the system.
> We hope to get it up as soon as possible, but can not yet give any 
> estimate of how long time it will take. A guestimate is before 09.00
> Emails/Requests sent to the system will be queued until the system is 
> back up again
> 
> 
> //Hasse Freij
> Chalmers IT-Avdelning
> 
> 
> 
> Affected system:  service.portal.chalmersse
> Affected users: IT-support, Serviceenheten, Studerandecentrum (m.fl.)
> 
> Start of problem: before 06.30 2017-08-16
> Estimated to be solved: 09.00 2017-08-16 (very preliminary)
> 
> 
> 
> 
> _______________________________________________
> driftstorning mailing list
> driftstorning at lists.chalmers.se
> https://lists.chalmers.se/mailman/listinfo/driftstorning
> 


-- 
Patrik Pettersson                   Tel: +46 31 772 86 78
Chalmers University of Technology   IT Office
SE-412 96  Gothenburg, Sweden         Email: patrik.pettersson at chalmers.se


More information about the driftstorning mailing list