[Driftstörning]ÄHS down (service.portal.chalmers.se)
Patrik Pettersson
patrik.pettersson at chalmers.se
Ons Aug 16 08:37:50 CEST 2017
Hej
Tjänsten är åter i drift.
On 08/16/2017 07:23 AM, Hasse S G Freij wrote:
> In english below
>
>
> Ärendehanteringssystemet service.portal.chalmers.se är just nu
> ofungerande, man får 500 Internal Server Error om man försöker använda
> systemet.
> Vi hoppas få igång det så snart som möjligt, men kan ännu inte ge någon
> uppskattning om hur lång tid det kommer att ta. Gissningsvis är vi uppe
> igen före 09.00
> Email/ärenden skickade till systemet kommer att ligga i kö tills
> systemet är uppe igen
>
> Our service ticket request system (ÄHS) is not working this morning, it
> gives 500 Internal Server Error if you try to access the system.
> We hope to get it up as soon as possible, but can not yet give any
> estimate of how long time it will take. A guestimate is before 09.00
> Emails/Requests sent to the system will be queued until the system is
> back up again
>
>
> //Hasse Freij
> Chalmers IT-Avdelning
>
>
>
> Affected system: service.portal.chalmersse
> Affected users: IT-support, Serviceenheten, Studerandecentrum (m.fl.)
>
> Start of problem: before 06.30 2017-08-16
> Estimated to be solved: 09.00 2017-08-16 (very preliminary)
>
>
>
>
> _______________________________________________
> driftstorning mailing list
> driftstorning at lists.chalmers.se
> https://lists.chalmers.se/mailman/listinfo/driftstorning
>
--
Patrik Pettersson Tel: +46 31 772 86 78
Chalmers University of Technology IT Office
SE-412 96 Gothenburg, Sweden Email: patrik.pettersson at chalmers.se
More information about the driftstorning
mailing list