[Vinnovaflyg] Hittade denna färska rapport från våra kollegor, kanske intressant för er?

magnus at nilssonproduktion.se magnus at nilssonproduktion.se
Tis May 3 09:03:39 CEST 2022

1. Tja, detta med Göran som förespråkare av biodrivmedel är det intryck
jag fått.

2. Rätt - tog i lite. Tack för balanseringen. Vad jag menar är att 0m
krav om nollutsläppsfordon införs, blir dessa bestämmande vägtrafikens
efterfrågan på biodrivmedel, oavsett om det finns biodrivmedelsmandat
eller ej.

Magnus

Links:
------