[Driftstörning] SV: Backups unavailable

Frans Englund fe at chalmers.se
Fre Aug 24 08:58:19 CEST 2012



De flesta problemen är lösta och funktionaliteten är återställd.

Mindre problem kvarstår, men påverkar inte funktionen.



Most of the problems have been resolved and functionality has been restored.

Minor problems remain, but does not affect functionality.



Frans Englund

IT-Service





________________________________
Från: driftstorning-bounces at lists.chalmers.se [driftstorning-bounces at lists.chalmers.se] för Hasse S G Freij [hazze at chalmers.se]
Skickat: den 22 augusti 2012 14:05
Till: driftstorning at lists.chalmers.se
Ämne: [Driftstörning] Backups unavailable



(in english below)

Vi har ett hårdvarufel i vårt backupsystem som gör att det för närvarande inte
tas några backuper av våra centrala filservrar. Felet uppstod natten till idag
eller natten till igår. Tills dess att systemet är reparerat tas inga nya backuper
och det är inte heller möjligt att läsa tillbaka raderade filer.

Due to a hardware problem in the backup system we can not do any restore of
files and no files on central fileservers can be backed up until repairs are done.



--------  Details (in english only) ----------

Start of problem: Aug 20 (or later)
Estimated to be solved; Friday Aug 24, maybe Thursday.

Affected users:   All

Affected system:  All fileservers with central backup

---------------------------------------------

Chalmers ServiceDesk
//Hasse Freij

Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 student)

For links to Email/Blogg/Facebook for Service Desk and IT-Service,
see Chalmers homepage -> Insidan/Intranet -> Arbetsverktyg/Tools
-> IT/IT-services

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: http://lists.chalmers.se/pipermail/driftstorning/attachments/20120824/5f271279/attachment.html


More information about the driftstorning mailing list