[Driftstörning] Stop i pdb, studieportalen, telespec, lonespec och telekost torsdag 13/8 08:15

sophia sophia at chalmers.se
Tis Aug 12 14:26:27 CEST 2008

Hej!

Torsdagen den 13/8 08:15 kommer jag att starta om databasen för
Pdb/CDKS, Studieportalen, telespec, lonespec och telekost. Stoppet
beräknas ta ca 15 minuter och görs i ett led för att förbereda
studentmottagningen nästa vecka. Jag beklagar den korta
framförhållningen och tackar för er förståelse.

Inloggningar med sitt "CDKS-lösenord" i andra system berörs inte.

hälsningar
Sophia Bengtsson