[Driftstörning] Driftstörning i Nomad 2005-06-14

Kejvan Redjamand kejvan at cdg.chalmers.se
Tue Jun 7 15:41:32 CEST 2005

Hej,

For summary in English, please see below.

Detta berör de som använder Nomadtjänsten.

Vi kommer att uppgradera mjukvara i åtskilliga Nomad switchar under
tisdagen den 2005-06-14, förmiddag.

Arbetet  kommer att ta ca 5min per Nomad switch, vilket orsakar vissa
driftstörningar då detta utförs. Switcharna är placerade på olika ställen
vilket gör det svårt att ge ett exakt schema för varje ställe.

You can stop reading here if you don't use Nomad (WirelessLAN) at
Chalmers.

Soft upgrade will be performed in a number of Nomad switches during
2005-06-14.This will cause unavailability for the service under short
periods of time (approx. 5 min. for each switch).

    mvh

    Kejvan Redjamand, CDG