[Driftstörning] Re: Nedtid på en mängd system. (Fortsatta problem)

Bj|rn Augustsson august at ita.chalmers.se
Thu Nov 18 08:10:56 CET 2004

On Wed, Nov 17, 2004 at 10:46:05AM +0100, Bj|rn Augustsson wrote:

> Någon form av problem har inträffat med databasen, DBAerna jobbar på det.
> Systemen ovan kommer upp successivt under dagen.

Under kvällen igår/natten har problemen återkommit.

Vi och inblandade leverantörer jobbar kontinuerligt på en lösning.

Det är svårt att lova någon tid när allt kommer att funka, men jag hoppas på en lösning under dagen.

/August.
--
Bj|rn Augustsson      DCE/DFS Sysadmin     IT Systems & Services
Chalmers tekniska h|gskola     Chalmers University of Technology
         "Damn spooky analog crap." -- John Carmack.