[Driftstörning] Major disruptions in Proceedo

Hasse S G Freij hazze at chalmers.se
Ons Juni 8 08:47:14 CEST 2022


Hej / Hi

(re-distributing this on behalf of Sandra )

Just nu går det inte att hantera fakturor eller att göra inköp i Proceedo. E-handelsfunktionen arbetar på att lösa problemet tillsammans med Visma.
Det är ännu inte känt hur lång tid det tar att återställa systemet men det bör vara klart under dagen

At the moment it is not possible to handle invoices or make purchases in Proceedo. The e-commerce support is working to solve the problem together with Visma.
It is not yet known how long time it will take to restore the system but it should be fixed during today.


Med vänlig hälsning

Sandra

*******************************************************
Sandra Arvidsson
E-handelskoordinator | E Commerce Coordinator
Chalmers verksamhetsstöd | Chalmers Operations Support
Planering, analys och ekonomi | Planning, analysis and economics
-------------- next part --------------
En HTML-bilaga skiljdes ut...
URL: <http://lists.chalmers.se/pipermail/driftstorning/attachments/20220608/c0caec1c/attachment.html>


More information about the driftstorning mailing list