[Driftstörning] Problem med Zoom at vissa användare har problem med Audio/video

Kejvan Redjamand kejvan at chalmers.se
Fre May 15 12:49:55 CEST 2020


Hej,

Nordunet, leverantör av ZOOM har problem i sin utrustning och vi har flyttat alla användare till andra servrar och hoppas att de förbättrar situationen.
Om ni får problem, vänligen logga ut från Zoom och in igen och starta mötet efteråt.
https://status.nordu.net/

Kejvan Redjamand
Förvaltningsledare IT / Solution manager
Chalmers verksamhetsstöd | Chalmers Operations Support
IT-avdelningen | IT Office
+46(0)31 772 5919
kejvan at chalmers.se<mailto:kejvan at chalmers.se>

Chalmers tekniska högskola | Chalmers University of Technology
SE-412 96 Göteborg, Sweden
www.chalmers.se<http://www.chalmers.se/>

-------------- next part --------------
En HTML-bilaga skiljdes ut...
URL: <http://lists.chalmers.se/pipermail/driftstorning/attachments/20200515/b82b4f9f/attachment.html>


More information about the driftstorning mailing list