[Driftstörning] Fixed: Problem med Box på mac

Fredrik Mellström traal at chalmers.se
Tis Mars 6 14:51:42 CET 2018


Hej!

Box funkar nu åter på Mac, både i Safari och i login-fönstret för Box Sync.


Hi,

Box works again on Mac, both in Safari and in the Box Sync login window.


On 2018-03-06 10:19, Sofia Nygård wrote:
> In english further below
> 
> För kännedom
> Det är för närvarande problem med Box IDP inloggning på Mac, detta påverkar Safari och Box Sync på Mac, vi misstänker att felet ligger hos nordunet och har gjort en felanmälan till Sunet.
> 
> English
> For Your Information
> There are problems with Box on Mac computers, it affects Safari and Box Sync. We have reported the problem to Sunet.
> 
> 
> Med vänlig hälsning / Best regards
> Sofia Nygård
> Systemadministratör | System Administrator
> Chalmers verksamhetsstöd | Chalmers Operations Support
> IT-avdelningen | IT Office
> +46(0)31 772 66 00
> sofia.nygard at chalmers.se<mailto:sofia.nygard at chalmers.se>
> 
> Chalmers tekniska högskola | Chalmers University of Technology
> Forskningsgången 4 | Forskningsgången 4
> SE-412 96 Göteborg, Sweden


More information about the driftstorning mailing list