[Driftstörning] Problems with PingPong - solved

Anna Sörensen anna.sorensen at chalmers.se
Tors Nov 16 11:38:26 CET 2017


Problemet är löst

Problem solved

-Anna

From: Anna Sörensen <anna.sorensen at chalmers.se>
Date: Thursday, 16 November 2017 at 09:15
To: "driftstorning at lists.chalmers.se" <driftstorning at lists.chalmers.se>
Subject: Problems with PingPong

Vi upplever att det är problem med inloggningen och att det är segt om man kommer in.
PingPong är medvetna om problemen och jobbar med att lösa problemen.

We are experiencing problems with PingPong right now, it might be problems logging in and it’s slow if you get in.
PingPong are aware of the problems and are working on a solution to the problem.

Med vänlig hälsning / Kind Regards
Chalmers Servicedesk, IT-avdelningen
Anna Sörensen
WEB: http://www.chalmers.se/its
E-mail: support at chalmers.se<mailto:support at chalmers.se>
Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
Blogg: http://www.chalmers.se/driftinfo
Facebook: http://www.facebook.com/chalmers.servicedesk
Twitter: http://twitter.com/chalmers_its

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.chalmers.se/pipermail/driftstorning/attachments/20171116/070ac93f/attachment.html>


More information about the driftstorning mailing list