[Driftstörning] Status ny institutionsstruktur

Andreas Jonasson andreas at chalmers.se
Tors May 4 10:46:42 CEST 2017


Hej!

Status nu är:


-        Personer som har flyttat saknar i vissa fall rättigheter i TimeEdit. Vi kommer lägga tillbaks de rättigheter som personer har haft som workaround.

-        Personer som har flyttat saknar i vissa fall rättigheter i gruppfilareor. Vi kommer lägga tillbaks de rättigheter som personer har haft som workaround.

-        Automatiskt uppdaterade e-postlistor till alla anställda på en institution kommer att tas fram.

-        Personer som har flyttat saknar i vissa fall rättigheter att boka mötesrum. Meddela oss (support at chalmers.se<mailto:support at chalmers.se>) när det är ett problem. Vi kommer ta fram möjlighet till automatiskt uppdaterade rättigheter baserat på organisatorisk tillhörighet.

-        Problemen med inpassering till hus för anställda är löst. Problemen för Maritima studier löst.

-        Bläddra i organisationen på insidan visar nu den nya organisationen.

-        AD är uppdaterat med ny organisationsinformation.

-        Hitta på Chalmers (Chalmers appen) är uppdaterad.

-        Registratorer som flyttat saknar rättigheter i diariet (C360). Handläggare fungerar. Åtgärd påbörjad.

-        Uppdrag inlagda för Prefekt, HR-specialister, Adm-chefer och syns i personalsök. Avdelningschefer, pro-prefekter, viceprefekter kommer läggas in.

Status now:


-        Persons that have changed organization sometimes lack permissions in TimeEdit. We will put back past permissions as a workaround.

-        Persons that have changed organization sometimes lack permissions to group file areas. We will put back past permissions as a workaround.

-        Automatically updated mailing lists to all staff at a department will be created.

-        Persons that have changed organization sometimes lack permissions to book meeting rooms and resources in the calendar. Send a message to support at chalmers.se<mailto:support at chalmers.se> if there is a serious problem. We will create a function that allows automatically updated permissions to resources based on organization.

-        All employees should have base access to houses and door again. Problem with Maritime studies solved.

-        Browsing the organization on the Intra web (Insidan) works.

-        AD now contains the new organization.

-        ChalmersMap (The Chalmers app) is updated.

-        Registrators that has changed organization lack proper permissions in the archiving system (C360). Case workers has permissions. We are working on the problem.

-        Titles/commissions for Head of Department, HR-specialist, Administrative Manager is updated and visible in the search. Head of Unit, Deputy Head of Department, Vice Head of Department will be updated.


Best regards,

Andreas Jonasson
-------------- next part --------------
En HTML-bilaga skiljdes ut...
URL: <http://lists.chalmers.se/pipermail/driftstorning/attachments/20170504/f6730cac/attachment-0001.html>


More information about the driftstorning mailing list