[Driftstörning] Säkerhetsuppdateringar TEST sök indexering servrar - tisdag 7e mars kl 08:00 - 09:00 och PRODUCTION sök indexering servrar - torsdag 9e mars kl 08:00 - 09:00

Taz Lodder taz at chalmers.se
Tors Mars 2 16:34:17 CET 2017

På tisdag 7e mars mellan kl 08:00 - 09:00, jag kommer att installera säkerhetsuppdateringar på searchtestmaster, searchtestslave1 och searchtestslave2 och starter om dem.

Om allt är ok, jag kommer att installera säkerhetsuppdateringar på searchprodmaster, searchprodslave1 och searchprodslave2 på torsdag 9e mars mellan kl 08:00 - 09:00.

Påverkade tjänster:

  *   tisdag 7e mars: sök indexering för uat.portal.chalmers.se
  *   torsdag 9e mars: sök indexering för chalmers.se

On Tuesday 7th March between 08:00 - 09:00, I will install security updates on searchtestmaster, searchtestslave1 and searchtestslave2 and reboot them.

If all is ok, I will I will install security updates on seachprodmaster, searchprodslave1 and searchprodslave2 on Thursday 9th March between 08:00 - 09:00.

Affected services:

  *   Tuesday 7th March: search indexing for uat.portal.chalmers.se
  *   Thursday 9th March: search indexing for chalmers.se

Taz

Systemadministratör
IT-avdelningen