[Driftstörning]Certifikatbyte idp.chalmers.se 23/1 kl 14 och forum.portal.chalmers.se

Taz Lodder taz at chalmers.se
Ons Jan 18 14:50:47 CET 2017

Efter signeringscertifikatet, jag kommer att behöva uppdatera certifikatet på forum.portal.chalmers.se. Jag kommer att också installera säkerhetsuppdateringar och starta om.

Påverkas tjänster: forum.portal.chalmers.se

After the certificate roll-over I need to update the certificate on forum.portal.chalmers.se. I will also install security updates and reboot.

Affected service: forum.portal.chalmers.se

Taz
IT-avdelningen