[Driftstörning] Problem med IT-system / Problems with IT system

Johan Josefsson johan.josefsson at chalmers.se
Tors Nov 24 09:59:38 CET 2016


(Translation in English below.)


Hej!

Det är problem med vår filserver sol.ita.chalmers.se efter gårdagens uppgradering. Man kan för tillfället bara bara redigera filer som man själv äger. Detta drabbar framförallt filer på gruppfilareor och tillfälligt kan lösas genom att spara en nya kopia av filen efter redigering.

Vi försöker lösa problemen och återkommer med mer information under dagen.


Hi,

There are problems with our file server sol.ita.chalmers.se right now. It is only possible to edit files where you are the owner at the moment. This mainly affects files on group file shares and a temporary workaround is to save a new copy of the file after editing it.

We are working on solving the problem and will get with more information later today.

---------------------------------------------
Med vänlig hälsning / Kind Regards
Chalmers ServiceDesk, IT-Service
Johan Josefsson
WEB: http://www.chalmers.se/its
E-mail: support at chalmers.se
Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
Blogg: http://www.chalmers.se/driftinfo
Facebook: http://www.facebook.com/chalmers.servicedesk
Twitter: http://twitter.com/chalmers_its
-------------- next part --------------
En HTML-bilaga skiljdes ut...
URL: http://lists.chalmers.se/pipermail/driftstorning/attachments/20161124/65e0de14/attachment.html


More information about the driftstorning mailing list