[Driftstörning] self-service portal, fungerar ej att installera program

Sofia Zaid zaid at chalmers.se
Tis May 17 09:18:13 CEST 2016


Det är förnärvarande problem med att ladda ned programvara via self-service portalen på en hel del datorer, när man loggar in på
Self-service portalen står det att man inte är "marked as primary user" för någon dator. Därav kan man ej installera program.
Detta påverkar även installationer som vi på IT-service skickar ut till datorer, dessa kan bli fördröjda.
Felsökning pågår.

Currently, there is a problem with the installation of applications through self-service portal, when logging in to self-service portal you
get the message that you are not marked as primary user of any computer. Because of this error you can't install any programs.
This may also affect installations that we at IT-service schedule, these may delayed.
Troubleshooting is in progress.


Med vänlig hälsning / Kind Regards
Chalmers ServiceDesk, IT-Service
Sofia Zaid
WEB: http://www.chalmers.se/its
E-mail: support at chalmers.se
Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
Blogg: http://www.chalmers.se/driftinfo
Facebook: http://www.facebook.com/chalmers.servicedesk
Twitter: http://twitter.com/chalmers_its
-------------- next part --------------
En HTML-bilaga skiljdes ut...
URL: http://lists.chalmers.se/pipermail/driftstorning/attachments/20160517/bbec520b/attachment.html


More information about the driftstorning mailing list