[Driftstörning] Re: [Driftstörning] Certifikat byte tisdag 16e Feb 07:30-08:00 Lync

Fredrik Mellström traal at chalmers.se
Tis Feb 16 08:42:33 CET 2016


(Translation in English below.)


Hej!

Det har uppstått problem vid bytet av certifikat på Lync i morse, så 
arbetet tar tyvärr längre tid än planerat.

Just nu fungerar tjänsten för vissa användare, men inte för alla.

Vi jobbar på att återställa full funktionalitet så snart som möjligt.


Hi,

There were some problems with the Lync maintenance this morning, so 
unfortunately it will take slightly longer than planned.

Right now the service works for some users, but not for everyone.

We are trying to restore Lync to full availability as soon as we can.


Med vänlig hälsning / Kind Regards
Chalmers IT-support, IT-avdelningen / IT Office
Fredrik Mellström
WEB: http://www.chalmers.se/its
E-mail: support at chalmers.se
Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
Blogg: http://www.chalmers.se/driftinfo
Facebook: http://www.facebook.com/chalmers.servicedesk
Twitter: http://twitter.com/chalmers_its


On 2016-02-09 09:32, Sami Karjalainen wrote:
> (Translation in English below.)
>
> Hej!
>
> Tisdagen den 16e februari kommer vi att byta ut certifikat på Lync
> servrarna mellan 07:30-08:00. Under denna tiden kommer flera kortare
> avbrott att ske.
>
> Hi!
>
> On Tuesday 16th of February we will replace the certificates on the Lync
> servers between 07:30-08:00. There will be several short outages during
> this time.
>
> *Sami Karjalainen
> *Systemadministratör | Systemadministrator
>
> Chalmers verksamhetsstöd | Chalmers Operations Support
>
> IT-avdelningen | IT Office
>
> +46(0)31 772 19 44
>
> sami.karjalainen at chalmers.se <mailto:sami.karjalainen at chalmers.se>
>
> Chalmers tekniska högskola | Chalmers University of Technology
>
> SE-412 96 Göteborg, Sweden
>
> www.chalmers.se <http://www.chalmers.se/>


More information about the driftstorning mailing list