[Driftstörning] Re: Problem med Office365 (FIXED)

Fredrik Mellström traal at chalmers.se
Tors Dec 15 13:32:01 CET 2016


(Translation in English below.)

Hej!

Problemen med Office 365 och e-posten för studenter är nu lösta.

Det berodde på en konfigurationsmiss, som kunde lösas efter att vi felanmält problemet till Microsoft.


Hi,

The problems with logging in to Office 365 and the student e-mail service are resolved now.

The cause of these problems was a configuration error, which was fixed after we reported the problem to Microsoft.


Med vänlig hälsning / Kind Regards
Chalmers Servicedesk, IT-avdelningen / IT Office
Fredrik Mellström
WEB: http://www.chalmers.se/its
E-mail: support at chalmers.se
Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
Blogg: http://www.chalmers.se/driftinfo
Facebook: http://www.facebook.com/chalmers.servicedesk
Twitter: http://twitter.com/chalmers_its




On 2016-12-15, 10:02, driftstorning wrote:

    (Translation in English below.)
    
    
    Hej!
    
    Just nu är det problem att logga in på Office 365.  Detta påverkar även e-posten för studenter.  Man får felmeddelandet:
    
    “Sorry, but we’re having trouble signing you in. We received a bad request.”
    
    Vi undersöker problemet och försöker fixa det så snart vi kan.
    
    
    Hi,
    
    Right now, there are some problems logging in to Office 365. This also affects the student e-mail service.
    
    We are investigating the problem, and will try to fix it as soon as possible.
    
    
    Med vänlig hälsning / Kind Regards
    Chalmers Servicedesk, IT-avdelningen / IT Office
    Fredrik Mellström
    WEB: http://www.chalmers.se/its
    E-mail: support at chalmers.se
    Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
    Blogg: http://www.chalmers.se/driftinfo
    Facebook: http://www.facebook.com/chalmers.servicedesk
    Twitter: http://twitter.com/chalmers_its
    
    




More information about the driftstorning mailing list