[Driftstörning] Disruption in VPN service on Tuesday July 21st 2015 at 17:00

Kejvan Redjamand kejvan at chalmers.se
Tis Juli 7 15:49:22 CEST 2015

For English, please see below.

VPN-tjänsten på Chalmers (vpn-gw.chalmers.se) kommer att drabbas av en
driftstörning tisdagen den 2015-07-21 kl. 17:00. Tjänsten kan vara
otillgänglig kortare stunder sammanlagt mindre än 15 min, om allt går som
planerat.
När tjänsten tas ner kommer alla pågående användare att loggas ut och
pågående sessioner avslutas.

The VPN service at Chalmers will experience a disruption on Wednesday
July 21st 2015 at 17:00. The estimated down time is less than 15 min.

Affected: All VPN users.

   Hälsningar/Kind Regards
   Kejvan Redjamand,
   Chalmers ITA/Nät