[Driftstörning] Akut omstart av support.chalmers.se/processmanager

Fredrik Mellström traal at chalmers.se
Tors May 8 16:21:16 CEST 2014


(Translation in English below.)


Hej!

Tyvärr hade denna databasserver utnyttjat allt minne, vilket ledde till 
att tjänsten blev väldigt långsam.  För att utöka minne behövde vi 
starta om servern.  Det är gjort, och allt verkar fungera normalt nu.

Detta påverkade:

support.portal.chalmers.se (Symantec ServiceDesk, Self-Service Portal)


Hi,

Unfortunately the database server for this service had consumed all 
available memory, which caused the service to slow down to a halt.  We 
had to restart the server in order to increase its memory.  This is 
finished now, and everything seems to work normally.

Affected service:

support.portal.chalmers.se (Symantec ServiceDesk, Self-Service Portal)


-------- Details (in English only) ----------

Start of problem: Thursday 8 May, 2014

(Will be) solved at: 15:50

Affected users: Everybody

Affected systems: support.portal.chalmers.se

---------------------------------------------

Med vänlig hälsning / Kind Regards
Chalmers ServiceDesk, IT-Service
Fredrik Mellström
WEB: http://www.chalmers.se/its
E-mail: support at chalmers.se
Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
Blogg: http://www.chalmers.se/driftinfo
Facebook: http://www.facebook.com/chalmers.servicedesk
Twitter: http://twitter.com/chalmers_its



More information about the driftstorning mailing list