[Driftstörning] Akut omstart av support.chalmers.se/processmanager
Fredrik Mellström
traal at chalmers.se
Tors May 8 16:21:16 CEST 2014
(Translation in English below.)
Hej!
Tyvärr hade denna databasserver utnyttjat allt minne, vilket ledde till
att tjänsten blev väldigt långsam. För att utöka minne behövde vi
starta om servern. Det är gjort, och allt verkar fungera normalt nu.
Detta påverkade:
support.portal.chalmers.se (Symantec ServiceDesk, Self-Service Portal)
Hi,
Unfortunately the database server for this service had consumed all
available memory, which caused the service to slow down to a halt. We
had to restart the server in order to increase its memory. This is
finished now, and everything seems to work normally.
Affected service:
support.portal.chalmers.se (Symantec ServiceDesk, Self-Service Portal)
-------- Details (in English only) ----------
Start of problem: Thursday 8 May, 2014
(Will be) solved at: 15:50
Affected users: Everybody
Affected systems: support.portal.chalmers.se
---------------------------------------------
Med vänlig hälsning / Kind Regards
Chalmers ServiceDesk, IT-Service
Fredrik Mellström
WEB: http://www.chalmers.se/its
E-mail: support at chalmers.se
Tel: 031-772 6600 (031-772 6500 for students)
Blogg: http://www.chalmers.se/driftinfo
Facebook: http://www.facebook.com/chalmers.servicedesk
Twitter: http://twitter.com/chalmers_its
More information about the driftstorning
mailing list