[Agda] Some mistakes in the code on the 13th page of Pierre Kraft's thesis.

Serge Leblanc 33dbqnxpy7if at gmail.com
Mon Nov 19 21:49:14 CET 2018

Hi,

I noticed some mistakes in the code on the 13th page of Pierre Kraft's
thesis: 'Singly typed actor in Agda'
<http://publications.lib.chalmers.se/records/fulltext/256251/256251.pdf>.
I would like to inform him directly, unfortunately I did not find his
email address in the document. Maybe he is a member of this mailing list?

Sincerely,

Saluton,

Mi rimarkis kelkajn erarojn en la kodo sur la 13a paĝo de la tezo:
'Singly typed actors in Agda'
<http://publications.lib.chalmers.se/records/fulltext/256251/256251.pdf>el
Pierre Kraft'. Mi ŝatus informi lin rekte, bedaŭrinde mi ne trovis sian
retadreson en la dokumento. Eble li estas membro de ĉi-tiu dissendolisto?

Sincere,

Bonjour,

J'ai remarqué quelques erreurs dans les codes présentés en page 13 de la
thèse : 'Singly typed actors in Agda'
<http://publications.lib.chalmers.se/records/fulltext/256251/256251.pdf>
de Pierre Kraft. Je souhaitais lui faire directement cette remarque,
malheureusement je ne trouve pas son adresse courriel dans le document.
Peut-être est-il membre de la liste ?

Cordialement,

--
Serge Leblanc