[Vinnovaflyg] ICAO-webinarium tisdag - vätgashajp?

Anneli Kamb kamb at kth.se
Ons Sep 9 13:38:35 CEST 2020

Jag lyssnade också på delar igår, varierad relevans för oss.
För vätgas så tror jag de syftade till att använda bränsleceller.

Allt ska enligt uppgift spelas in och göras tillgängligt online, så vi kan ju tipsa om bra sessions i efterhand. T.ex. kan Lees korta presentation vara intressant att lyssna på.

/Anneli