[Vinnovaflyg] FW: Framtidsbildsartikeln

Anneli Kamb anneli.kamb at gu.se
Tors Apr 30 11:47:03 CEST 2020

Hej!

Nedan mail skickade jag igår om framtidsbildsartikeln, men…
OBS! Jag råkade skicka till ”vinnovaflyg-bounces”-adressen. Det verkar vara den adress som mailen kommer ifrån när vinova-listan vidarebefordrar våra mail, men skickar man till bounces så kommer inte mailen fram. Ville bara uppmärksamma er på det så att ingen gör samma misstag fler gånger.

Så skicka mail till vinnovaflyg at lists.chalmers.se<mailto:vinnovaflyg at lists.chalmers.se> och INTE till vinnovaflyg-bounces at lists.chalmers.se<mailto:vinnovaflyg-bounces at lists.chalmers.se>.

/Anneli