[Tsilo-teach] SJÖLOG - Torsdag 1 Feb 0900-1500 - Mässdagen

Martin Larsson martin.larsson at chalmers.se
Fre Jan 26 08:39:30 CET 2024

Hej lärare,

Tänkte bara påminna om att nästa vecka Torsdagen 1 feb mellan 9-15 är det SJÖLOG, det är 78 utställande företag  och många av de som står i montrarna har en koppling till IL-programmet. Om ni är nyfikna på Forumdagen som är 31 Jan  så hittar ni programmet för den dagen också på följande länk. https://sjolog.se/sjolog-forumdag - Ingen anmälan krävs utan det är bara att komma och lyssna.

Passa på att besöka mässdagen, det är bara att komma förbi på Lindholmen Science Park,  Jag kommer själv att vara på plats hela dagen. Chalmers har en monter också.

Jag önskar er en skön fredag och bra helg.

Med vänlig hälsning

Martin Larsson
Tekniklektor | Lecturer
Programansvarig Internationell logistik | Head of Program International Logistics
Institutionen för Mekanik och Maritima Vetenskaper | Department of Mechanics and Maritime Sciences
Avdelningen för Maritim Drift och Ledning | Division of Maritime Operations and Management
+46(0)31 772 27 15
+46(0)709-13 61 88 (mobile)
martin.larsson at chalmers.se<mailto:martin.larsson at chalmers.se>

Chalmers tekniska högskola | Chalmers University of Technology
Hörselgången 4
SE-412 96 Göteborg, Sweden
www.chalmers.se<http://www.chalmers.se/>