[Tsilo-teach] Save the date - 30 Maj - Avslutningslunch för IL följt av lärarmöte- Chalmerska huset

Martin Larsson martin.larsson at chalmers.se
Fre Mars 17 19:08:06 CET 2023

Hej på er,

Nu börjar sista läsperioden och IL-3 närmar sig slutet på sina studier.  Det kommer presentera sina Ex-jobb den 30 Maj på förmiddagen och som enligt tidigare år är det en lunch kl13-1400 med avgångsklassen på Chalmerska huset.

Ni kan anmäla er till lunchen på nedan Choodlelänk, skriv i kommentarsfältet om ni har några kost-preferenser. Sista dag för anmälan till lunchen är 22 Maj.
Poll - Avslutningslunch Internationell logistik - Choodle (chalmers.se)<https://choodle.portal.chalmers.se/myv2IIvTV6ZEa5dB>

Efter lunchen kommer jag ha ett lärarmöte på Chalmerska huset för dem som kan mellan 1400-1600. Jag återkommer med en Outlook-inbjudan för lärarmötet.

Önskar er en trevlig helg

Martin Larsson
Tekniklektor | Lecturer
Programansvarig Internationell logistik | Head of Program International Logistics
Institutionen för Mekanik och Maritima Vetenskaper | Department of Mechanics and Maritime Sciences
Avdelningen för Maritim Drift och Ledning | Division of Maritime Operations and Management
+46(0)31 772 27 15
+46(0)709-13 61 88 (mobile)
martin.larsson at chalmers.se<mailto:martin.larsson at chalmers.se>

Chalmers tekniska högskola | Chalmers University of Technology
Hörselgången 4
SE-412 96 Göteborg, Sweden
www.chalmers.se<http://www.chalmers.se/>