[Nbp] Report side-line activity

Eva Olsson eva.olsson at chalmers.se
Mon Jan 16 16:13:46 CET 2023

Hej alla,

Hoppas att ni alla haft fina jul- och nyårshelger!
Så här i inledningen på det nya året skulle jag vilja be er att redovisa bisysslor för 2023.

Alla medarbetare behöver redovisa i Primula om ni har bisysslor eller ej senast 31 januari . Hör av dig till mig om du har några funderingar.

Ändras bisysslan under året ska det rapporteras på nytt i Primula inom två veckor.

För mer information:
Bisyssla (chalmers.se)<https://intranet.chalmers.se/arbeta-pa-chalmers/medarbetare/medarbetare/bisyssla/>

Bästa hälsningar,
Eva

Dear all,

I hope you all have had nice and relaxing holidays!

It is the time of the year for reporting side-line activities for 2023. Regardless of if you have or do not have a side-line you need to make the report. Please do so in Primula no later than January 31st.  Please contact me if you have any questions.

If you change your side-line activity during the year, please make a new registration within two weeks.

For further information:
Report secondary employments and sideline activities (chalmers.se)<https://intranet.chalmers.se/en/working-at-chalmers/employee/being-employed/report-secondary-employments-and-sideline-activities/>

Best regards,
Eva.