<html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /></head><body style='font-size: 10pt; font-family: Verdana,Geneva,sans-serif'>
<p>Jag försöker följa de pågående lagstiftningsprocesserna kring transporterna och klimatet. Bifogar en sammanställning av det aktuella förhandlingsläget när det gäller flyget.</p>
<p>Om någon i mailtråden har något att tillägga eller hittar något fel eller om något viktigt saknas i min sammanställning får ni gärna fylla på.</p>
<p><br /></p>
<p>Magnus Nilsson<br />Miljökonsult, forskare, klimatpolitisk analytiker<br /><br /></p>
<p>Magnus Nilsson Produktion, c/o Context, Kungsgatan 84, 112 27 Stockholm Tfn. +46-(0)708-99 66 88<br /><span><a href="mailto:magnus@nilssonproduktion.se">magnus@nilssonproduktion.se</a></span> <span><a href="mailto:magnus@context.nu">magnus@context.nu</a><br /><a href="http://www.nilssonproduktion.se">www.nilssonproduktion.se</a></span> <span><a href="http://www.context.nu">www.context.nu</a></span><br />Välkommen att läsa och kommentera det jag skriver på <span><a href="http://www.nilssonproduktion.se/bloggen/">Klimat- och naturvårdsbloggen</a></span></p>
<p><strong>“If the transition will not be just, there will just be no transition.”</strong><br />Frans Timmermanns, EUs klimatkommissionär</p>
<p><br /></p>
</body></html>