<html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /></head><body style='font-size: 10pt; font-family: Verdana,Geneva,sans-serif'>
<p>Även Tyskland diskuterar att införa obligatorisk inblandning av biodrivmedel i flygbränsle.</p>
<p><a href="https://uk.reuters.com/article/us-germany-climate-jet-fuel/germany-wants-binding-quota-for-co2-free-jet-fuel-draft-law-idUKKCN26G17I">https://uk.reuters.com/article/us-germany-climate-jet-fuel/germany-wants-binding-quota-for-co2-free-jet-fuel-draft-law-idUKKCN26G17I</a></p>
<p><br /></p>
<p>Magnus Nilsson<br /><br />Miljökonsult, forskare, klimatpolitisk analytiker<br /><br />Magnus Nilsson Produktion, c/o Context, Kungsgatan 84, 112 27 Stockholm Tfn. +46-(0)708-99 66 88<br /><span><a href="mailto:magnus@nilssonproduktion.se">magnus@nilssonproduktion.se</a></span> <span><a href="mailto:magnus@context.nu">magnus@context.nu</a></span><br /><span><a href="http://www.nilssonproduktion.se">www.nilssonproduktion.se</a></span> <span><a href="http://www.context.nu">www.context.nu</a></span><br />Välkommen att läsa och kommentera det jag skriver på <span><a href="http://www.nilssonproduktion.se/bloggen/">Klimat- och naturvårdsbloggen</a></span></p>

</body></html>