<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css" style="display:none;"><!-- P {margin-top:0;margin-bottom:0;} --></style>
</head>
<body dir="ltr">
<div id="divtagdefaultwrapper" dir="ltr" style="font-size:12pt; color:#000000; font-family:Calibri,Arial,Helvetica,sans-serif">
<p>In english below<br>
</p>
<div id="divtagdefaultwrapper" dir="ltr" style="font-size:12pt; color:#000000; font-family:Calibri,Arial,Helvetica,sans-serif">
<div id="Signature"><br>
</div>
<div>Ärendehanteringssystemet service.portal.chalmers.se är just nu ofungerande, man får 500 Internal Server Error om man försöker använda systemet.
<br>
</div>
<div>Vi hoppas få igång det så snart som möjligt, men kan ännu inte ge någon uppskattning om hur lång tid det kommer att ta. Gissningsvis är vi uppe igen före 09.00</div>
<div>Email/ärenden skickade till systemet kommer att ligga i kö tills systemet är uppe igen<br>
</div>
<div><br>
</div>
<div>Our service ticket request system (ÄHS) is not working this morning, it gives 500 Internal Server Error if you try to access the system.
<br>
</div>
<div>We hope to get it up as soon as possible, but can not yet give any estimate of how long time it will take. A guestimate is before 09.00</div>
<div>Emails/Requests sent to the system will be queued until the system is back up again</div>
<div><br>
</div>
<div><br>
</div>
<div>//Hasse Freij</div>
<div>Chalmers IT-Avdelning</div>
<div><br>
</div>
<div><br>
</div>
<div><br>
</div>
<div>Affected system:  service.portal.chalmersse</div>
<div>Affected users: IT-support, Serviceenheten, Studerandecentrum (m.fl.)</div>
<div><br>
</div>
<div>Start of problem: before 06.30 2017-08-16</div>
<div>Estimated to be solved: 09.00 2017-08-16 (very preliminary)</div>
<div><br>
</div>
<div><br>
</div>
</div>
</div>
</body>
</html>